MARKETING
„Multe companii au uitat că vând oamenilor reali. Oamenilor le pasă de întreaga experiență, nu doar de marketing, vânzări sau servicii. Pentru a câștiga cu adevărat în epoca modernă, trebuie să rezolvi pentru oameni.” — Dharmesh Shah, HubSpot
MARKETING
Marketizăm branduri, cu gust.
Trebuie să ne asigurăm că publicul tău știe cine ești, ce, cum și de ce faci ceea ce faci. Trebuie să cunoască beneficiile produsului tău și primul gând trebuie să fie „Am nevoie de acest serviciu/produs, este perfect pentru mine!”. Trebuie să folosim toate platformele disponibile pentru a ajunge în fața clienților tăi.
Vom fi oriunde sunt clienții tăi. Google? Suntem acolo! Instagram, Facebook, YouTube, Twitter? Suntem și acolo! Nu poți vinde cuiva care nu este acolo sau care nu știe cine ești.
Poți avea cele mai bune produse sau servicii din lume, dar dacă clienții tăi nu știu cine ești și ce faci, nu vei vinde nimic. Vei fi obligat să pierzi în fața concurenței tale, chiar dacă produsele sau serviciile lor nu sunt la fel de bune ca ale tale.
Ținta?
Vânzarea produsului sau convingerea publicului de a face o anumită acțiune.
Ne place să vedem marketingul ca pe o acțiune continuă: de la obiective, cercetare de piață, public țintă, mesaj principal, puncte de contact, copyright și tonul vocii, cercetarea concurenței, stabilirea unei legături puternice cu publicul, până la moduri de comunicare, creștere/dezvoltare și sustenabilitate.
MARKETING
Marketizăm branduri, cu gust.
Trebuie să ne asigurăm că publicul tău știe cine ești, ce, cum și de ce faci ceea ce faci. Trebuie să cunoască beneficiile produsului tău și primul gând trebuie să fie „Am nevoie de acest serviciu/produs, este perfect pentru mine!”. Trebuie să folosim toate platformele disponibile pentru a ajunge în fața clienților tăi.
Vom fi oriunde sunt clienții tăi. Google? Suntem acolo! Instagram, Facebook, YouTube, Twitter? Suntem și acolo! Nu poți vinde cuiva care nu este acolo sau care nu știe cine ești.
Poți avea cele mai bune produse sau servicii din lume, dar dacă clienții tăi nu știu cine ești și ce faci, nu vei vinde nimic. Vei fi obligat să pierzi în fața concurenței tale, chiar dacă produsele sau serviciile lor nu sunt la fel de bune ca ale tale.
Ținta?
Vânzarea produsului sau convingerea publicului de a face o anumită acțiune.
Ne place să vedem marketingul ca pe o acțiune continuă: de la obiective, cercetare de piață, public țintă, mesaj principal, puncte de contact, copyright și tonul vocii, cercetarea concurenței, stabilirea unei legături puternice cu publicul, până la moduri de comunicare, creștere/dezvoltare și sustenabilitate.
Strategie de Marketing.
Strategie de Marketing.
Social Media Marketing.



Social Media Marketing.


Offline Marketing.
