BRANDING
Brandul este doar o percepție, iar percepția se va potrivi cu realitatea în timp.
– Elon Musk
BRANDING
Ești un brand, chiar daca îți place sau nu!
Fiecare dintre noi aude cele mai mari povești de brand în fiecare zi. Cei mai mulți cred că un brand poate fi deținut doar de o companie mare, precum Amazon, Google, Microsoft, Netflix, HBOGO, BMW, Audi, Toyota etc.
Putem continua să expunem câteva dintre cele mai mari mărci care există, dar ne vom opri, pentru că, așa cum s-a spus mai sus, suntem și noi un brand.
La fel ca afacerea pe care o deții, mașina ta, casa ta, ultima masă pe care ai adus-o, toate acestea sunt mărci în felul lor unic.
Cum așa?
Un brand este un sentiment pe care îl ai când vorbești sau te gândești la ceva. Poate fi un nume, un simplu gând sau o senzație trecătoare. De fiecare dată când auzi un nume, mintea ta eliberează o serie de asocieri care îți permite să construiești o imagine complexă a subiectului în discuție.
Un brand este o promisiune, o așteptare. Prin urmare, este ghidul nostru în acele momente în care trebuie să luăm o decizie. Ne ajută să ne concentrăm asupra a ceea ce contează atunci când alegem un produs sau un serviciu.
Acestea fiind spuse, fața ta este un logo, felul în care te îmbraci este identitatea ta vizuală, iar caracterul și personalitatea ta sunt ceea ce te face un brand. Cu alte cuvinte, ești un brand în ochii comunității.
Pe baza a ceea ce am învățat pe parcurs, construim mărci puternice care promit, livrează și continuă să interacționeze cu publicul vizat; totul de la crearea strategiei de brand, la identitatea vizuală și tonul vocii.
BRANDING
Ești un brand, chiar daca îți place sau nu!
Fiecare dintre noi aude cele mai mari povești de brand în fiecare zi. Cei mai mulți cred că un brand poate fi deținut doar de o companie mare, precum Amazon, Google, Microsoft, Netflix, HBOGO, BMW, Audi, Toyota etc.
Putem continua să expunem câteva dintre cele mai mari mărci care există, dar ne vom opri, pentru că, așa cum s-a spus mai sus, suntem și noi un brand.
La fel ca afacerea pe care o deții, mașina ta, casa ta, ultima masă pe care ai adus-o, toate acestea sunt mărci în felul lor unic.
Cum așa?
Un brand este un sentiment pe care îl ai când vorbești sau te gândești la ceva. Poate fi un nume, un simplu gând sau o senzație trecătoare. De fiecare dată când auzi un nume, mintea ta eliberează o serie de asocieri care îți permite să construiești o imagine complexă a subiectului în discuție.
Un brand este o promisiune, o așteptare. Prin urmare, este ghidul nostru în acele momente în care trebuie să luăm o decizie. Ne ajută să ne concentrăm asupra a ceea ce contează atunci când alegem un produs sau un serviciu.
Acestea fiind spuse, fața ta este un logo, felul în care te îmbraci este identitatea ta vizuală, iar caracterul și personalitatea ta sunt ceea ce te face un brand. Cu alte cuvinte, ești un brand în ochii comunității.
Pe baza a ceea ce am învățat pe parcurs, construim mărci puternice care promit, livrează și continuă să interacționeze cu publicul vizat; totul de la crearea strategiei de brand, la identitatea vizuală și tonul vocii.

Strategie de Brand.
Printr-o strategie de branding bine pusă la punct care constă în fiecare pas pe care trebuie să-l facem, în detaliu, începem să proiectăm crearea viitorului brandului tău, pentru ca afacerea ta să aibă asocieri clare în mintea publicului.

Strategie de Brand.
Printr-o strategie de branding bine pusă la punct care constă în fiecare pas pe care trebuie să-l facem, în detaliu, începem să proiectăm crearea viitorului brandului tău, pentru ca afacerea ta să aibă asocieri clare în mintea publicului.
Design și Interfață.
Căutăm permanent soluții inovatoare, pentru a oferi o imagine clară pentru fiecare afacere, folosind materialele și informațiile potrivite, totul în scopul final de a oferi clienților o mai bună reprezentare a afacerii tale.


Design și Interfață.
Căutăm permanent soluții inovatoare, pentru a oferi o imagine clară pentru fiecare afacere, folosind materialele și informațiile potrivite, totul în scopul final de a oferi clienților o mai bună reprezentare a afacerii tale.